Friday, December 3, 2010

merewang jom rewang......

hahahhah.....gelak sakan famli aku arinie...ptame kali aku g rewang kot......agaknyer la....sblm e juz rewang kat umah aku jer....
hahahha,....bwt sesape xtau rewang 2 ape...
die wat keje reramai aw...alias same2 la....bwt keje ngn tenage y byk...e2 y keje 2 cpt siap....
then ia mgeratkan hbungan silaturahim....tp kite kne rajin la...tlg2 org kan...
lagi2 cam aku e...xpnh2 aku join, terjoin gak....
dulu aku jd tuan rumah...jd, sah2 aku memg xde mase nk tlg...yelah, baru duduk sminit dua, dah kne  pngil....
kak sane , kak sini...huhuhuhuhu....
memg melecet gak kali aku...sebap x benti wat keje....bjalan memnjang...hahahha
tdo pon dapt 3 0 4 jam jer..huhuhuhuhu
tp tadi, memg serios aku ckp la...
memg kekok beb....
pas2 die bg aku wat karipap plak....
peh...poning den ...hahah....xpnh seumur idop aku mguli tepung tok karipap...hahhaha...
mau jd kari karang...hahahahhaha
dah la 2 kilo tepumg...
byk 2 ....huhuhuhu...
1 dulang ma....
tp nseb bek la jiran aku e memahami....die ckp, "xpe kte wat sesame yer kak"...
alhamdulilah...die tau aku xreti bwt...pas2 kte same2 ketawe...hakhakhak....
thanks cik ros....
syg acik lebih...hehehehehhe
 dah osw bwt 2...dtg la akq sorg e....
pngil akq la...sebap die ank pneroka...same cam aku..huhuhuhu
sie...tlg la bwt cmpy siap...
die gelek tepung 2...aku n cik ros bwt karipap nyer...huhuhuhuhu....
tp aku pkai pncetak die la...nk bwt kai tgn, mau xmnjadi nti...heheheh
ptame kali aku bwt....
tlampau byk sgt intinyer....
masuk kali ke3 baru la ok....
hahhahah.....

bwt 2 memg sgt3 lame....cmpay pingang aku sakit sebap duduk...ngn kaki kebas ag...ahhahahahha
dari kul 3 lbh cmpai dkt kul 6 baru la ciap aku bwt karipap 2....
dah ciap e...n nk kms2....
kak jun, y tlg aku td ajo lak cne nk wat karipap gne tgn....
tp hampeh....bkali die ajo...fail jer...hahhahahaha
mrmg gne cetak jer la....but anyway thnks.....
sgt2 aku apreciate die nk ajo...sebap aku memg bute pasal kuih muih e...hahhahah
syg jugak pd akq jun yer...=)
org2 blok aku tgkkn jer....ade gak y ktewekan...tp bialah....
myb die ckp aku xreti bwt kueh kot...hahahhaha
pdn mke aku...
dulu xnk blaja...hakhakhak....

n lastly, aku epi rini...
esk aku g lagi..tp ptg kot...sebap pg aku kene setelkan keje kat uma dulu...
mknan sume...baru ati senang...hehehhehe




No comments:

Post a Comment