Wednesday, December 1, 2010

Hai to all reader….

Harinie aku rase sayu sesangat….tau x knpe?....all are coz of my brother….

Actly I not think tht he was changed this far but tonight I respect to him…=)

He really chnge.tau x knpe?aku rase la kan….heheeh…sume nie sbp pmpuan….Coz his wife.

Selame nie aku idop ngan diorg y sumenye lelaki…tp skrg aku da rce tht have person tht can think how women feels…

Aku sesangat terharu td sampai aku mnngis…bkn kerna ape…that abot how caring they are to me….hehheheh

Mule nye cite nye camnie…

Ptg td, my mom told to ask my sis wheter they want eat o not…n he rep, they will go out my my younger brot…ug…

So,aku x kesah la…aku pon xde keje la …hehhe..xpyh la ku msk…n aku pon mls nk kua sbnyer…huhuhu

Bile diowg balik n siap2…aku tga mgaji mase 2….yelah…da nk khatam, jd excited bace smpai xsedo da bape lame aku mgaji…hekhekhek….

Urm…aku dengo abg aku pangil n ajak p kua skali…mse 2, aku mls betoi nk kua….die ckp aku merajuk plak…hhahah….xde la….dolu2 yela aku kuat majok…p skg xde nye….ati da stronger e…hahahahh…abg aku blah lepas ckp,jgn menyesal ye…heheh…xla,aku tau ape aku bwt…

After that…aku smbng ag…xcmpai 1 ayt….adik aku plak….die tnye soaln y same….ades….aku kalu ngn die e susah byk….sebap….famli aku ade 1 cfat y org len susah nk lyn kan….hahhaha…bile da die wat 1 kptsn…e2 la kptsn die….huhuhu….n result adek aku adelah ajk aku….seboleh2 die nk ajak aku….kene marah jugak la….n mse 2 mate aku da stat kabur dah…hahha…tangkap leleh beb…muahhaha….sbp ape?aku epi ade kuarge mcm ni.aku bahagia sesangat….aku a tutp kitab da mse 2, p aku pk reason y paling bek…hahhaha…..tbe2 dpt idea la…aku ckp aku dah ade plan mlm e….hahahah….n adeq aku ckp, nk tgk movie lah 2…hahahha….xkesah la, asl aku x kua.hehehheh…pas 2 die pon blah…

Kemudian…ha…bape byk kali kmudian da…hahhahah….akq ipaq aku lak y masok bilik…..the same question…huuhuhuhu…aku pon jwb xmau jugak la…n tau la, pmpuan mmahami perasan pmpuan len kan?die tnye knpe aku ngis….pdahal xde la terok sgt, n die leh npk jugak….

Jap ea….sblm nie, xde sape pon tau bile aku ngis, bile aku sedih, walaupon mate aku bengkak, aku sesema…diowang xpnh tau n xpnh perasan ape y jd kat aku….jdinyer…skg aku bsyukr sbp dah ade akq…hehheheh

Okey, sambong balik….hurm…aku da xleh nk elak…terdiam sebentar ye aku…then, dengan jwpan y agak bangang aku bg kat die ye…. “menghayati maksud ayat nie….”adoyai….ape la ko e zima…hahhahah…pdahal aku xphm pon mksd ayat 2…huhuhuhu….then tok kli ke2 die ajak, aku ckp..nk abzkan ngaji e…tngal cikit je e nk khatam…akak nk khatam cpt e kak….aduh….sekali lg jwpan xbape bijak…mcm la die xleh tgk bape tebal lg y aku x bace…muhahhah….aku baru juz 34, lagi 6 juzuk, mau nk abzkan 1 malm.huhuhuhu….bengong terlampau aku mlm e…hehehehhe…aku da xleh pk len dah….nk wt cne…n mse 2 jgk la airmate aku e mgalir palk….ades….huhuhuhu…..senyum dlm tngisan lah aku td…hekhekhek…mmbohong…

Pas2 myb akq aku memg mls nk lyn, die tnye aku nk ape je, pas 2 tros blah…hahahahha….

End of the story…aku xkua mlm e…

Reasonye….aku tau die nk jage ati aku…n aku tau gak die baru gaji n biase la die akn bwk fmli g mkn….

Tp aku gak tau y bln e die xbape byk gaji sbp die asyk cuti je…sebap aku jugak…yelah, die amek aku….da cti an….hurm…bile lah aku dapt bls jase2 die kan….kalu pk balik, baik jugak abg aku e….walaupon aku xleh n kamcing ngn die….

Die 2 suke sgt carik pasal….tp smenjak die da tunang n kawin ,serious ly…die byk sangat berubah….n skg aku pcye, ppuan ade kkuatan tok ubah c adam…e2 la keistimewaan c hawa.=)

N lastly…I love u my brother….=) 
 


No comments:

Post a Comment