Tuesday, December 14, 2010


assalamualaikum.....
Sesunguhnyer…aku xtau nk describe mcmaner lagi…arinie memg npk cm ari2 biase jer…tp rupenyer arinie aku dberi ksempatn lg tok bjumpe ngn org y aku syg n rindu…aku da lame cari die…aku da lost cntct ngn die since aku masuk uitm…n skg rasenyer da sthn lebih kot…memg wktu y xlame…tp bg aku,lame jugak la sebap da la kitowg stu kmpng…p leh lost pulak…heheheh..ades…terok kitorg kan…kitorg xpnh tau ape y jd antre 1 sme lain…y aku tau, mk die mningal xlame lpas aku msuk u..n die pon xtau aku masuk uitm…huhuhuhu…sadis betoi ktorg la..hehehhe 
Ceritenyer bermula begini….ting…ting…ting…. 
Td sebenrnye aku n family dari Bandar pnawar..shoping…ehhehe…beli brg2 dapur…lepas 2 abah sy nk beli pisang goreng ……eh, pisang goreng o goreng pisang…hum…ape2 lah.ato sng2…fried banana lah.huahuahua….heheh…n kebetulan pulak kedai 2 depan umah mmber aku e..then aku pon tnampak akq die kua…nk bwk moto…aku ingat akq die nk kua la…g kedai ke ape ke..jd aku cepat2 kua dr kete… pnye excited aku mse 2..cmpai aku nk kne langar gak la ngn kete…muahahha…nsib bek idup ag an,…leh bnafas ag e..da jmpe akq die 2, aku pon tros tnye mane ika kak….leh tau no tepon die x…hhehehe…xde adab betoi…ank sapo la e…ehheheh….pas2 akq die ckp mmber aku ade kat uma…n xlame , die kua…peh….kwn aku e…btambah chantek beb…slim pon memg da slim dari dulu…tp memg die cantek la…memg xmusthil la xboy aku minat kat die…hehehe….tp bia la…cter lame…n aku xkan bg mamt y mcm die knl ngn kawan aku…hahhaha 
Byk kot moment y kitorg lalui…mcm2…dari tman aku jmpe boy aku…cmpy la ker jmpe ngn ckgu2…sume ngn die…baik, jahat, mgumpat, mgater org…sume bwt same2 la..ahhaaha….aku ingat lg mase kitorg tersalah masukkan topap kawan aku alias tersalah tlis nombor phone...…heheh..punyer la gubra memasing…dala aku ngn die same2 xde duit…mau gune duit syiling kitorg nk ganti duit die an…ahhhha….aku xkan lupe saat itu…sbap lepas spm baru kitorg rapat…e2 pon selepas die knlkan aku ngn sorg mamat e…ex bf aku la…azuan…tp e2 cter lame…, mamat 2 pon da keje…kat mane sume,aku xtau…sebap e2 je y aku tau.hahahhha….. ala..e2 pon sebap die ade gak cntct aku ritu…huhuhuhu..sebap die nk mtk no mmber aku nie la…huh.dapat plak aku nk bg an..aku n die pon lost cntct…nk bg kat die plak…huhuhu…aku tau ape y mamat 2 nk dari mmber aku 2…tp biala e2 jd rahsia aku ngn mmber aku jer…aku pon xnk pk past life kwn aku 2…e2 mase lampau die…p y skg e…hopely la.kitorg same2 bjaye dalam idop……insyaallaah…
i really miss u...hope we will be closed until the end....

No comments:

Post a Comment