Sunday, May 29, 2011

kembali pulang

wah3...tajuk entry nk vouge je zima ea...hahahh...
actually aku kat uitm segamat,...
tempat aku mula mngenal ape e2 kehidupan...
even duit still ibu n abah y bg...
tp aku tau la cne nk crik mkan...walaaupon juz beli je kat benteng...
hahahha...
jimat duit rtime xde duit,...
xmkn bile dah kering...(duit)
ha...padan muke ...sape soh xreti nk bajet....
heheheh...
ha...ckp pasal bajet....
kemungkinan duit pt lambat masuk...
adoyai...memg kegembiraan terasa la...
mcmane nk byo buku2...
n mcm2 y blegar kat kpale nie....
xkan nk mtk ibu...
sian plak la....
hais....
p xpe....
life must go on right...hehehehhe...
aku xtau la nk tlis ape ag...huhuhuh
aku bowing e...tunggu romate aku...xde sampainya lagi nie....
romate aku bdk diim part 1...
aku rase la an, hidupku memg xley pisah ngn diim...
dari part 1...
diim saje la roomate aku....
hahaha...
aku harap die ok la....=)
sem e aku 
then, harapan aku adelah...
sem e aku dapat catch ape y lect ajo....
n lastly...get a good pointer...amin...
to mmber2....kite struggle lagi sem nie!!!!
and the success milik kita...
amin....

2 comments: