Monday, May 16, 2011

akhirnya bertunang

wah.....
baik punya statement la...heheheh..
erm, aku nk update semalam tp ade prob mcm2 n plus ngnaku yg sgt2 penat...huhuhu
okeh, mlm e aku nk cter, majlis pertunangan abg sulong 
shair n rashidah...
tunang beliau...
okeh, with byk jugak kete, aku xingat bape...huhu...
and angkatan seramai 30 org , berangkat dari umah atok aku y terletak di sungai sayong..
then kami singgah sebentar di sebuah masjid untuk menunaikan solat zohor...
lpas 2, kami pon mneruskan pjalnan....
n sampai kat umah 2, kami disambut ngn meriah oleh tuan rumah...
majlis 2 xla lame...kejap je...
lpas sarung cincin, n bincang ape y patot, kami pon mkn n balik..hehhehe...
ok la., ni pic y sempat aku snap...
hehhehe...
peace!
mls nk celoteh byk2...hehheh
 ini lah masjid yg kami singgah untuk bersolat....=)

then nie kereta2 y sempat di snap....y len2 aku xtau....ilg ntah kemane...hehheh
n y berdua 2, sibok je...huhuh
y kai tshrt 2 la along aku, merangkap c y bertunang...hehheh
 ini mak buyong....xnpk ag...sebap baru 2 bln lbh kot...hehhe...
mgade, nk mtk amek gambo.hahhaha...


 n nie la...suasana dalam rumah bkal akq ipar aku 2.....
huhhu....

ini la sang pengantinnya.....
y kiri 2, mak aku...n y purple 2 aku...hehehe...insyaallah jika tida ape aral...awl thn depan diorg akan bernikah...
doakan ya....


4 comments: