Monday, June 6, 2011

minngu pertama di kampus

hari ini hari isnin...
hari isnin saya cls pagi, 
kalau kelas pagi, saya kne bgun awal, 
kalu kne bgun awal....biase nye akan mgantok kat cls...

hahhaahaha....
yes...e2 adalah knyataan...huhuhuh....
ok, aku dah lpas sminggu minggu kuliah....
assigment 1 pon dah dpt n alhamdulillah semalam aku dah anto...
ala...senang je...guna emaill...
hehehhehe...
sebenrye xnk la sgt cite sal hidup dalam kampus nie....
sebap dah biase da..cewahhhhhhhhh...
ckp mcm dah pro je...hahhah...
ala...dah seniorla kate kan....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
aku nk citer pasal y xbiase aku lalui.....
hermmmmm.....
boleh dikatekan as berita y sedih jugak kot.....
huuuuuwwwwwaaaaaaaaaaaa....
nknge3.....!!!!!!
mlm td mlm bsame MPP.....
normally la...every sem 2 hari y dinantikan student....
MLM MPP & MLM PPP or skg da tkr MLM MTU...
( malam tautan ukhwah...mungkin ukhwah sgt la kot ngn ppp 2...hhehhehehe...)
tetttttttttttttttttt.......xdibenarkan ye....
ok2...back 2 citer,
kitowg tunggu2 sebap nk dgr mpp n ppp mnjwb hujah2 kami...hahahaha..

n mlm td blaku la ...satu soaln y memg kami nk tau sgt2...hahhaha...
then jawapanya.....
student part 6 utk sem depan kmungkinan xdpt kolej ...
n kolej baru adalah untuk 200 plajar lelaki n 70 plajar prempuan dari sektor c...
memg ades la kami mndengar....
cepat2 aku n my frenz decide tok cari umah n ....
xnk cari cop...hahahhahaha.....
xguna pon cari  cop bebyk kalu cmfm xdpt kolej...hahhaha...
wat mase skg e, dah dpt 1 umah n myb akan cari umah lain utk backup...huhuhu
alahai...umah oh umah....

utk cek pejol y sibuk nk tau kan...
ha...bace la ...
saye dah siap update e...=)...

1 comment: