Tuesday, June 21, 2011

kehendak

kadangkala....
ape y kita mahu kita xkan dapat...
dan kdangkala jugak, ape y kita impikan xmenjadi kenyataan...
dan mungkinakan jadi lbh menyakitakan pabila 
ape y kita rancang kan musnah ditengah jalan...
walaubagaimanapun... 
ape2 y terjadi..
kita harus terima 
kerna manusia x dijadikan hanya untuk menerima segala arahan..
mereka juga xdijadikan untuk mengiyakan segala kemahuan manusia lain...
mungkin apa y kita lakukan dgn niat utk kebaikan..


ada ayat y bermaksud, 
allah tidak akan mengubah sesuatu kaum 
selagi kaum e2 tidak mengubahnya...


lastly, sorry 2 say n sorry 2 them....
saya xkan pakse awak lagi kalu awak xnk...
u are being adult now.
all the best dear...



2 comments:

  1. leh aku tanya ni sape tulis???

    ReplyDelete
  2. hahahha....
    dah aku pnye blog..ye aku y tlis....
    xpe2...nti kalu pejol y update...
    aku suh die tlis name ea..huhuhu

    ReplyDelete