Tuesday, February 5, 2013

cerita merapu rabu....

uik2...susahnye nk tlis pasai ape kat belog aku nh...
hoho...nk cerita ape ye???heee...xtau la...
adeh....no idea...plisss come to mama syg...urgghhh,..

as reader know...
(if ade yg bace la..sebap yg aku tau belog aku nh memg sorg je readernye.hehe)
aku tga cti sem nh..n2..of coz la tga tnggu result kan...haha


as student that baru je masuk first year..aku xde cgpa lagi...n hopely my result ok....amin3...
pengharapan cukup2 tinggi ...<even usaha xla tinggi mane>huuhuhu
aku xnk lagi ulang kecuaian aku mase dip dulu...hekhekhek...
half n half...cam 2 la yg aku leh katekan...sebap 3sem yg ptame result cam ape je...huhu
and the 3 semester lagi it will make me proud with myself..even xla sampai dapat dekan kan..hihi..
mungkin,ni mybe la kan...hehe,seiring dgn peningkatan usia...ur thinking would be changes and i wont make second mistake...heee...
ya allah,...ape ko merepek nh minah...
adeh...
memg ketandusan idea la ko nh...aodyai...
aku memg xde idea plus kalu nk sentuh hal2 semasa....adeh..
 sentuh bab drama2 tv yang skg nh dok sibuk gune novel as diorg pnye idea...
haha...
its good but jgn la novel cinta je...buat la novel ramlee awang murshid(betoi x aku tlis nh??) ke...baru la syok tgk...hehehe...

then pasai politik,nh 1 bende yg xpnh nk selesai sehingga kiamat.mybe.huhu..
even aku memg risau dgn keadaan negara skrg ng..<cewaahh..ayat cm prdana menteri..hihu>
mane tau kalu diizinkan 1 masa nnti..hehe..

ok,back to politik di malaysia..
its up 2 u to sokong mane2 la yg korg nk sebap ape yg aku rase xsame ngn ape yg korg rase kan..tp for me, 
n my feels is.....haha...(SECRET)...
yg penting,aku sayang malaysia!
nk nyanyi kejap la.....
"demi negara yang tercinta,dicurahkan bakti penuh setia
demi raja yang disanjung tinggi, kesetiaan xberbelah bagi
kepada pemimpin,kepada rakyat.."
teringat kat lagu nh...sob3.. 
koir mase darjah 5 dulu..hihi n we win,eve gadoh jap ngn cikgu kelas n cikgu muzik...hoho
dapat hadiah pensil box tau...kau ada??

ok dah cik mah,
mkin byk ko mncarut nh...huhu..
ok la..dah cukup kot..haha,
kalu aku craving nk update blog ag aku tlis...wawawa...daaa...

gambar:sumbangan google








2 comments: