Sunday, July 24, 2011

serius aku baru tau

to someone that i love:
all this quote are specially for u....
aku baru je tgk akn smetin y maybe dedicated to me!!
nor azimah...
knpe la aku xperasan awal2...
aku tau n aku perasan ngn perubahan e2...
aku pon sakit ati jugak...
keliru n byk sgt soalan kat otak aku...
bepusing2 mencari jawapan...
ape salah aku???
n lastly aku bwt kputusan mybe e2 gejala pms y aku hadapi...heeeeeeee...
aku mintak maaf tau....
memg aku perasan perubahan ko...tp aku xtau pulak sampai mcm 2 sekali...
aku xmarah kat ko...langsung xmarah...cume aku pelik...npe ayat ko sgt mnyakitkan hati...
n ko tau aku kan...
aku tau ko knl aku...pngai aku...
mcm2 kite dah hdapi kan...
aku tau n aku sedar jugak, kali nie ujian y berat buat kita...
tp aku cube...sdaya upaya...utk buat ko...
utk kite same2 mcm dulu lagi...
insyaallah...
lastly, maafkan aku...

all things u was hurt by me...
hope after this we can be like usual...

=)

2 comments: