Wednesday, July 27, 2011

latest news - maafkan saya,....


aku mintak maaf...
aku dah buat ko terasa...
tp e2 yg aku rase...

aku mintak maaf..
aku xtau ape jd dgn kau pd mse 2...
tp andai aku tahu, aku akan support kau..
aku nk tgk kau bahagia..

maafkan aku....
aku bertuah kerna disayangi oleh kau...
tp aku saja x nampak akan e2...



aku mintak maaf...
menyakiti hati kau yang tulus bersama aku...
kerna ego, aku katakan sebegitu...
mungkin kita berlainan pendapat, ...
tp bkn e2 alasan kita bermusuhan...

aku mintak maaf...
akan segala yg aku katakan...
tp aku ada alasan tersendiri aku buat begitu..
aku xmenjaga hati kau,..
dan membuat kau tehiris...

akhir kata, 
maafkan aku...
aku rindu layanan kau...
aku rindu senyuman kau,..
aku nak dngar suara kau...



p/s : sye seorg y ego dan xmenjaga hati org lain...maafkan saya jika saya pernah melukakan hati semua org, tp       kadangkala, saya xpandai nk berbohong...jadi saya akan mngatakan ape yg saya rase..

maafkan saya....*teringat citer P ramlee..*


ini blog sya...tetttttttttttttttt!!!!!!!!!!...-xde kne mnena...hhhheeeeeeeeeeee....


always.....i will love u.

2 comments:

  1. byk bende yg aku rase aku tertinggal nie...
    hadoyh2x....

    ReplyDelete
  2. adeq., ape y ko rase ko tertinggal 2???heheheh...
    tp aku tau ko syg aku kan...hehhehe

    ReplyDelete