Tuesday, July 5, 2011

no title

mcm dah lame je xupdate kan...
nk cter ape nie???
gaye cam byk citer3 best...tp 1 pon aku xdpt nk tlis..hahhaha...
mugkin boleh letak pasal kejadian hari ini...


mee cicah sambal 
vs
mee jirus sambal

agak2 korg la..mane y betoi eak???
atau pon, korg ade jawapan tersendiri...
mungkin ade y mmpunyai kreativiti y hebat....hahhahha
e2 la y aku jumpe td...
mase 2, aku n nishah nishikido nk idw pulang kebilik memasing setelah puas mnjamu mate e kat pasar...
lalu kami terserempak ngn manusia y sedang melanjutkan pelajaranya dalam bidang tetttttt.......
dalam dok2 berborak, keluarla kata2 mamt nieh...
mee cicah sambal....
statement y agak pelik la...
xpnh aku dengar...
n rasenye, die sorg kot y buat mee cicah sambal..
hahahha...
aku pon dah mule la gelak sikit2..hehhe...
jahat cik zima nie ye...
lalu sahabatnya pon membodohkan kawanya itu...
"bodoh la ko...mee jirus sambal la...."
aish...jirus sambal pulak,...
tang mana die blajo nie...
aku pon mcm baru dengar je 2 ayat diatas....
ha, mase nie gak la gelak aku tesembur tanpa leh ditahan...
sesuke ati die je mmbodohkan mmber die...
die pon ckp salah...huh...
then sang member plak leh wat dono...
seolah2 mengiyakan sahaja statement mmber die 2...
hahhah..
ini la y diakatakan melayu mudah lupa...
bak kata dr m....hehhehe...
aku faham n aku tau, kat tmpat nie blaja gne english...
tp xbermakna bahasa ibunda kita sendiri pon kita jadik broken...
alahai.....

p/s: buat zima..jgn pk awak 2 xbroken ye...ckp pon kdg2 tongaang terbalik je...hahaha...
coretan ini buat semua & yg terspecial buat diri ini...
zima

3 comments: