Wednesday, February 2, 2011

tangisan kembali...

dalam dok2 banjir e...aku maleh lak nk cter sal banjir...
huhuh..
sebap aku rce malas la...hehhehe...xdela..nk wat cner da banjir an...dulu kota tinngi pon pnh jugak banjir besaw...n skg segamat plak...adesss..
memg mraung nk balik nie...huhu...p doa2 la ye..insyaallah akan kembali pulih dalam 2 o 3 ari nie,,,insyaallah.
erm...berbalik kat  tngisan nie...
aku mnangis bkn kerna ape...
kerna enset y aku idam2kan da dirampas org....huahuahua....
sony ericson hazel......
aku baru bcita2 nk beli....tp nek2 sem je...dah ade y gune dah...hampeh...
kawan rapat aku lak 2...
memg la sah aku xjd nk beli...
huhuh....
then selepas kesedihan terubat,..aku balik la rumah...pas2 aku tpandg kat enset y mcm aku kenai jew.....
MAKAIHHHHHHHHHHHHH...................
skali abg aku pon gne enset 2 la....

peh...
menjerit aku 1 umah...
n lpas 2 aku fobia...
aku xsentoh pon enset 2...
ahahahha...
punye la mngidam aku kat enset 2...
huhuhu...
last ly, selamat berkubur ea nset idaman...
aku cari enset model lain la...
hehhehehe....
n nie la nset y aku nk sesgt 2...
wane itam lg cantik...wane merh e macm tetttttttttttt....
heheheh...sebap aku xsuke wne merh.huhuh



5 comments:

  1. oit...
    suke suki je kte wrne merah gtu...
    pntang aku org kte merah gtu ye...
    i like red k...
    ;p

    ReplyDelete
  2. ahhaah...p la kalu ko minat merah sklipon...ade aku kesah...hahhahah...

    ReplyDelete
  3. lorhhhh ingatkan nagis pasal ape....ghupe2nye pasal npon....pasni amek sony C903 ea....i like!!!huhu

    ReplyDelete
  4. hahahha...kak wa...tau la da dapt fon baru..hhuhuuuh
    adeq:ko diam..hahahah

    ReplyDelete