Saturday, February 12, 2011

sebenrnye...aku nk cte pngalaman mase wat modul ...hehhehe
seronok sgt...
walaupon sgt2 letih bjalan 8.5 km an...
rasenye nie la kali ptame aku jalan palig lame n paling jauh...
kitorg jalan adela hampir 3 jam...n berhenti hanye kat check point...
hhuhuhu...
y paling tettttttttnyer...aku xknl pon grup aku ....heheh...
hanye nik n jaja jela clasmate an...tp y lain...hampeh..hehhe...
mostly ok la....n bes sgt...sebap aku ejoy rini.!!!!!!!!!...
hahahah...but b4 g jalan lasak kitorg ade ceramah...
ala...ceramah 2 bes la jugak...sebap, ape eak???
heheh...ntah la...tbe2 skg e aku rasekan sejarah sgt seronok tok di dgr n diplajari...huhuhu...
aku bwk gak earphone...tp aku lg ttarik ngn pnceramah 2....
bkn la sebap die ensem...orgnye datue da...huhuh...
p sebap cara die sampaikan maklumat 2..huhuh..
kalu la cikgu kat sekolah dulu ajo cam2 an...memg aku score la...
p aku xscore ke???heheheh...pmr la...spm ntah mcmane leh terscore.huhuh.....
n ceramah 2 mmg BEST!!!!!!!!!!...
and lastly aku xtau nk cte ape...huhuhu..
but b4 i fnish my story...
wah...cam story bedtime lak...
aku nk mtk maaf pade sape2 y aku wat terase hati...
manusia akan buat silap n aku mungkin xperasan akan e2...
tp pcaye la...
kami sayang beliau...
kami xlupekan beliau...
memg jarak bukan alasan, tp kdg2 kite lupe akn sesuatu y mnjadi kpentingan bg org lain...
saye mintak maaf sekali lagi...
sy xkan lupekan kamu...
knangan kite bsame walaupon sketika cuma....insyallah...
keran ape???
kerna kau adalah ilhamku.
mngajar aku tntg hidup...
mungkin beliau xperasan, tp bg aku, mmerhati ape y dilakukan sseorg lebih baik utk kite mrubah diri kita......
dan byk aku belajar dari beliau...
terima kasih....=)
walau kamu xde...nama kamu sntiase dbibir kami...
kerna K.A.M.I  K.A.W.A.N.
dan xde die, sepeti hilang 1 huruf diats, so, ayat e2 xkan sempurna...
sye mtk maaf ye...
sy tau,mungkin kamu akan bace blog sy....

No comments:

Post a Comment