Saturday, February 12, 2011

kisah harinie dan sebelumye...=)

wah...mle2 da ade gambo kan..hheh...
aku nk cte pngalaman aku arinie…
mase wat modul ...hehhehe
seronok sgt... n gambo kat ats 2 suasane kat utan y kami jaln...
utan segamat je...xkemane pon..hehhehe...
walaupon sgt2 letih bjalan 8.5 km an...
rasenye nie la kali ptame aku jalan palig lame n paling jauh...
kitorg jalan adela hampir 3 jam...n berhenti hanye kat check point...
hhuhuhu...
y paling tettttttttnyer...aku xknl pon grup aku ....heheh...
hanye nik n jaja jela clasmate an...tp y lain...hampeh..hehhe...
mostly ok la....n bes sgt...sebap aku ejoy rini.!!!!!!!!!...
hahahah...but b4 g jalan lasak kitorg ade ceramah...
ala...ceramah 2 bes la jugak...sebap, ape eak???
heheh...ntah la...tbe2 skg e aku rasekan sejarah sgt seronok tok di dgr n diplajari...huhuhu...
aku bwk gak earphone...tp aku lg ttarik ngn pnceramah 2....
bkn la sebap die ensem...sebap orgnye da tue da...huhuh...
p sebap cara die sampaikan maklumat 2..huhuh..
kalu la cikgu kat sekolah dulu ajo cam2 an...memg aku score la...
p aku xscore ke???heheheh...pmr la...spm ntah mcmane leh terscore.huhuh.....
n ceramah 2 mmg BEST!!!!!!!!!!...



pic2 ni mase kitorg makan kat dining...hehheh...with adeq, farot, ain n mek su..hahah...
giler2...amek gambo mcm sem ni da grad je...hahaha....

ni mase kat masjid o pi...memg penat nieh..baru pas abz wat jalan lasak...ngn penatnye, lepak2 la...
akq xde mase nie,..sebap aku xtau la kat ne die..huhuhu...
rot!!!!!....ko p mane ha mase nie...huhuhuhu

n nie adeq, saje je aku myebok...ingat gambo aku xde...upenyer ade gak...
mase odw nk balik bilik.....
yaho!!!!!!!!!!....modul part 4 da setel, tinggal 2 part aje...
xsabo nk grade rasenyer...heheh
huhuhu…..merepek la ko nie zuma...=)
but b4 i fnish my story...
wah...cam story bedtime lak...
agak la kot..hehheh….
ermmmmm…..
aku nk mtk maaf pade sape2 y aku wat terase hati...
manusia akan buat silap n aku mungkin xperasan akan e2...
tp pcaye la...
kami sayang beliau...
kami xlupekan beliau...
memg jarak bukan alasan, tp kdg2 kite lupe akn sesuatu y mnjadi kpentingan bg org lain...
saye mintak maaf sekali lagi...
sy xkan lupekan kamu...
knangan kite bsame walaupon sketika cuma....insyallah...
kerana ape???
kerna kau adalah ilhamku.
mngajar aku tntg hidup...
mungkin beliau xperasan, tp bg aku, mmerhati ape y dilakukan sseorg lebih baik utk kite mrubah diri kita......
dan byk aku belajar dari beliau...
terima kasih....=)
walau kamu xde...nama kamu sntiase dbibir kami...
kerna K.A.M.I  K.A.W.A.N.
dan xde die, sepeti hilang 1 huruf diats, so, ayat e2 xkan sempurna...
sye mtk maaf ye...
sy tau,mungkin kamu akan bace blog sy....
I miss u too…


10 comments:

  1. panjang weyhhhh.....da laa curik gmbo utan aku...hahahahaha.....
    gmba aku tak agk2.....huhu...bughokkkk.....

    ReplyDelete
  2. ...M.A.A.F...
    taching banyak....=)

    ReplyDelete
  3. adeq:hehehe...sowi..uhuhuh...aku xde gambo beb..hehehe..
    kak wa:xpe...kalu blog akq 2 utk kami, blog nie utk akq.kite mtk maaf byk2 eah..=)miss u...

    ReplyDelete
  4. FRM farot>>
    aku suke pix 4.....tp kn byk2 pix nape mst pix tu????!!!!!!! adoiaiiii

    ReplyDelete
  5. hahah....aku nk cepat la....
    men amek je mane2 gambo...hheheh...
    y ko e mgade gne laki ko nye blog apehal???
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. hahahaha.....
    rileks la nenek oi...
    yg ko dengki pesal....
    ko pon satu..
    ajor la die wat blog...
    den nak ngajo jauh benor...
    huhuhu....
    nek t ajor dio tau...
    pakse je...
    ;p

    ReplyDelete
  7. makaiiii...leh lak cmtu.huhu xnk r sign in dy ny blog lg

    ReplyDelete
  8. hahaha...pkck, aku da ajo da die wat blog...nga odw la 2...cme xbrani nk post paper je..huhuu

    ReplyDelete