Monday, January 17, 2011

perjalanan y npk mcm jauh....=)

at 16 januari 2010....
i, nishahkhan, zufadhilah n hafizul said were went to tangkak, muar...
do the crazy thing tht may thinking my other people...hahahahha
ngn tersangat excited...aku bgun pg2...walaupon ari 2 ari sabtu an,...hahhahah...
aku barsiap n kua bilik kul 8.30 pg...
kami bertiga tunggu bas kuning at uitm bustand...huh...
terrsagat la lame...sampai kul 9.30 lbh kami da xthn sgt3...jdinye..aku tnye mmber 2 nk nek teksi o x...n kebetulan lak die nk g bandar gne kete sewa...jdiknyer kami tumpang la die...lgpon die mmber aku gak...
ala...c nik....thnks la pade ko ea...hehehe...kami pon dapat g umah c pejol ngn tanpe mmbyar sesen pon...
hahha...agak mlampau dic2 ea...
samapai kat umah pejoll....
kne tunggu bas ag...ade...ingat bas 2 pai kul 10pg..upenyer kul 11...hampeh betol la...
ngn keadaan kelaparan..kami tunggu bas...ngn penuh penantian dan harapan...hahahha...
gaya kami mnungu bas di sebelah uma pejol....pergh...mcm kat utan la...hehehe
ng keadaan y lapo...(aku xsangat ah...p c nisha n dilla la y lapo...hahahha)
kami nek la bas 2...n sampai kat tangkak da dkt kul 1 kot....
destinasi pertame...
tempat mkn!!!!!!!!!!!!....
sebap masing2 da lapo an,..
hahhaha...
mkn kat tmpat y high clas..



PIZZA HUT....
ha...dalam nga mkn2 e...lupe plak nk citer....
sos y kami pesan xleh kua...pergh...wat malu jer an...hahaha.....dillah la...die punye la ketuk2 c sos 2...cm pai diorg y datng kat kami n tkr sis lain...n lupe jugak,..sos tomato utk nisha...mklumla...fbret die an...hahhah...
c pejol la....nk sangat mkn piza...dari sem lpas ag mgajak aku mkn kat sane...p xpnh dilayan...hahahha
mkn punye mkn....lme gak la...n tau la...roti kan cpt kenyang...kami oder 2 retular pizza..n bwt ptame kalinyer nisha mkn byk ari 2...hahahah(myb da lapo sgt2 la kot...heheheh)
ha...nie cpejol amekkan aku lagsagna...myb betol lakot name die...npk cm sedap an...p rase die..adela ala jemput2 y xmasak 2...hahahha...cengkodok kurg masak 1!!!...
hahha...sori pizza hut ea...bkn nk mgutok...p improvekan resepi anda ye..huhuhhu
 tgk la...aku mkn...terok3...pai org amek gambo pon xnpk...
hahahahah....
jgn salah phm ea...bkn kami je y mkn...y 2 org ag kat bwh e...hahhah
n ini la hasilnye....y korg dah xnpk 2 gamaknyer da kat dalam perot kami, kami, kami.........hehehhe...
lpas 2 kami reramy bjalan ngn niat y satu....iaitu??????
SHOPPING>>>>>hahahahhaah
lme gak la bjalan n byk gak la y aku beli an...mklumla..berbelanje ngn org y boros..hahha..sesame jdik boros la kan...huhuuu...
bykgak y aku beli..p xlpe tok my mom skali la..hehhehe..
aku gak belikan tok mak pejol sekali hahah....cewah!!!
ptame kali e aku belikan...uhuhu....
xperla...die da belikan aku slendang an...
hehhe...lgipon aku da lame niat nk belikan mk die ape2 ker an...=)
sebap die bg aku kwn ngn ank die...hahahahha....thnks mkck!!!=)


wajah2 gembira kami yar...hahahha...dapat mkn piza sbnrye...huhuhuhu.....
tgk gambo aku n pejo xmcm mk ngn ank kn??????hahaahhaha....risau aku e...huhuhu

n bwh nie.... kami kat dalam bas...da sgt2 keletihan,...tido la kan...n paling terok nisha la...hahah...tido jer..huhuu....terok3...ank saper la nie kan...
hahahhaha...

thnks to my frenz....
n walau kamu xde kat cni....kamii tau kamu akan bace,...jdinye...kamu sebenarnye ade...
dalam hati kami....
i love u so much!!!!
(to person tht may think tht i love them...>>)

No comments:

Post a Comment