Sunday, January 23, 2011

fobia...

aku se aku nk citer pasal aku mimpi ape petang td la...
hekhekhek....
sebelum tido aku kol pejol..
n biasela..die soh aku mimpi die...
hahaha....dapat plak an...kalu la aku leh pilih aku nk mimpi ape...
memg aku pilih mimpi die..p xboleh an....
hahahha...
n termimpi la aku smetin y aku fobia sgt3.!!!!!!!!!!!!!!!!
adus...cne la aku leh mimpikan binatng 2 an...
uish2...memg geli gler aku...
sampai aku nk mnangis asenye td...
walau dalam mimpi...
hakhakhakahk...
aku still xleh trime lg bntg 2 dalam idop aku walaupon kisah 2 trjadi 10thn lepas....
huuhu...
still ia jd knangan dlm hidup aku....
kenangan y merubah seluruh pndgan n kekuatan aku...
dulu aku leh pgang die...n leh bunoh die cm 2 je..
p skg , tgk pon da mcm aku tgk pembunuh upahan y dilantik tok mmbunoh aku...
huh
memg aku xleh trime die....
jdi, sesape y tau akan kekurgn aku nie...jgnla dekatkan aku kpd binatng sedemikian...
kerna penyakit aku akan tkeluaq dgn tanpa dsengajekan...
huhuh...
n biasenye kalu aku npk bntng 2, bdn aku akan mngigil...
n y paling teruk aku akan mnangis...
cm 2 sekali teruk aku kan...
mtk mahap la yer...sesape y da trjatoh ati kat aku...
e2 la aku...n aku xsembunyikan pon...
nk ubt die...aku xtau la mcmane...
sebap aku ingat da ok..p sem lepas aku pai mnangis, (dlm ketawe) sebenrnye...
huhuu...
kepade insan2 y bgelar kawan,,..y da tau 2, senyap2 sudah ye...
huhuhu....
sgt mnakutkan aku.....
hhahahha....

4 comments:

  1. rahsie la kak..
    xleh btau...
    bhaye...
    y pasti bkn kucing...
    kerna e2 bntg ksygn sye...hehhehe

    ReplyDelete
  2. smpy nanges-dlm ktawe...
    sem lps???....
    muahahahhahahah...
    tw!! tw!!.....kah3x...
    sbb kjadian itu berlaku d blk 107d..
    blk aku!!!!.....hahahahhahaha
    xD

    ReplyDelete
  3. ko diam lah,........
    xde kne mgena la....
    huhuhuhu

    ReplyDelete