Sunday, January 2, 2011

hari permulaan..

hhahah......
salam to all reader...
harinie start kuliah di uitm segamat dalam cls jac1104c...
wah....
hepi3...
jmpe kengkawan lame...
n y bestnyer...aku 1 wing ngn kembo...hahahahha!!!!!!!!!!!!
lpas nie memg senag la aku nk p stdy an...
heheheheh....
cme y xbape bes...
aku da nek ke tingkat ats..
hahhaha...
sdey3....
kne nek tange la...
huu...
p xpe...
baik tok ksehatan....
hahaha...arinie pon aku mule ngn cls ais pg td...lect ok..
alhamdulilah la...
y xok nyer bile nisha tbe2 tlis kat ketas n say... "teringat kat kak wawa"
hermmmmmmm..
aku nk ckp ape sih...
juz mmnandang die ngn penoh kekosongann...
heheh....
xaperla...
mybe die lum biase ngn condition e....
n hopely other frenz may help her...
nk suh aku.
hahah....susah nk bgn pg...cne nk p cls awl2...
hhehehe..
but i will try for this sem...
u all tlg pray for me ye...
hehehe...
aku pon rndu kat kak wa sbnryer...
p xkan nk tnjuk kat die plak...
mkin la die sedih..
jd wat mke slumber la...cm xde paper jd..
pdahal dalam ati aku e...
huh..
alllah sajer tau...
n tiap kali aku bpikir tntg die..
aku akan ingat ayat nie...
"kite same2 kejar kejayaan cme jalan kite y berbeza...jd teruskan pejalanan n kite jumpe di hujung nyer...
insyaallah"
e2 la kate2 y diberi oleh someone y buat kan aku kuat sampai skg n insyaallah pai bile2...
aku rindu sgt2 kat kak wa.
an najwa binti buang
nishahkhan binti md manokaran
chaiyok korg!!!!!!




2 comments:

  1. huhuhu....
    bgus2....
    like3....
    ;p
    n mne stu kak wa ko tu???

    ReplyDelete
  2. jgn la sodeh2 t akk lg la touching...
    sedap la ayat 2 leh akk ciplak x??hehe
    tp hayatilah ayat 2 k...
    hope kite dpt degree same2...

    ReplyDelete