Tuesday, April 23, 2013

no title ...

asalamualaikum..
herm...ape aku nak cerita nh ye???
hohoho....nothing idea ma.
nak cerita pasal pru 13..nak o x??haha
xnk la...malas..even aku banyak nak complain or give pndapat pasal pru kali nie or even aku nh excited sgt sebap bru first time nk mngundi...ttp malas nak crita sebap 
everyone has their own brain n ade akal tok bfikir..fikirlah secara waras untuk masadepan anda,anak2 anda n keturunan anda.sekian....
ha..dah abh kan??
ok, aku nak cerita pasai....
jeng3...
tahu x handset sony ST27i??
haha...nak cerita nh...
i dalame da bli nset nh..ha...dgn bngennye ko cerita..haha
apela haku nh...xelok3...
ehem3..alhamdulilah...setelah 3thn lbh aku gune sony T270i..ha...e2 pon ats pmberian kawan kepada abg saya..sempena aku dapat masuk u dulu...




e2 dulu punya cita la...hohoho
actually da lame aku nak bli fon baru..bkn sebap n set aku xok...even ade xok sikit la..huhu..susah tarik line n slalu aku kne restat baru ok...n fon aku nh xleh tertindih sikit..mule la bengong...
erm,e2 citer lame la...
yg buat aku nk sgt tkr fon ble kne smash ngn abg n adik aku...huh,terluka hati ini ble nak tgk fon depa n depa ckp,ko bli la sendiri...abg aku siap ckp ag,sabar la kak...
ok fine aku tahu korg ade tab,ade fon android...aku xde...hohoho
on march 2013,aku bli fon nh..haha
ok aku tau fon nh xde la mahal sgt..huhu...cme ini yg aku mampu plus yg kami berkenan...
actualy aku xtfikir lansung nak bli fon nh....
kitorg plan nak guna rebate 1msia yg rm 200 2...tp disebapkan nset yg diorg bg xmemnuhi spesifikasi yg kami mahu,jd kami decide untuk xgune rebate 2...
rugi3..huhu
mase 2 kitorg jalan2 kat aeon,n si dia terminat plak kat fon nh...
ok la...trus g ke GM n kitorg trus cari kdai yg bg lowest price...
lpas 3 kli pusing dptla kat sorg owner nh nak bg rm630,untuk 1fon...
herm,aku mmg xpuas ati lagi n kami pon pusing for the last...n tbe2 plak jumpe kat sorg owner nh,die bg harga mahal sikit tp die ckp ori...bkn ap...
so,kitorg tau yg murah td 2 ap...hehe,
jd trus kuarkan duit n kami sambar fon nih 2 bijik...haha
yg putih aku amek,n yg kuning die amek...
n skg kami gne fon yg same...
mostly aku puas hati apetah lagi cmera die cntik sgt...hee...
plus xpnh hang...
cume kne restart jugak 2x shari n kne cas slalu tok maximise pngunaan...heee
ok fine..abh da story..
papai.


No comments:

Post a Comment