Saturday, March 2, 2013

dua puluh dua tahun

assalamualaikum dan selamat pagi aku ucapkan....
kepada semua insan yg mmbaca post aku kali ini....
pada tnggal 27 februari 1991 aku telah dilahirkan di hospital daerah kota tinggi johor pada jam 10.30 pagi....
alhamdulilah,pada beberapa hari yg lepas aku telah pon mnyambut ulangtahun kelahiran yg ke 22...
ya Allah,22 tahun....

alhamdulilah aku ucapkan kerana allah masih lagi mmberikan aku masa untuk terus hidup dalam dunia yang fana ini....
dan aku jua sedar, bahawa masa kematian ku juahampir tiba...
dgn prtambahan umur ini, aku bharap sgt2 aku dapat mnjadi anak yg solehah,muslimah yg sejati...
insyaallah...
pada hari lahirku jugak, ntah kenapa,tibe2 aku xterfikir angsung untuk berkahwin...haha..kawin3...
erm,bkn ape,nk cte pasai nh sebap ramai dah kawan2 aku yg btunang pd tahun nie...x tkecuali gak yg dah nk kawin...aish..hehe...
insyallah,masaku akan tiba nanti...aminn...
aku jugak nk ucap terima kasih buat parents aku...hihi....asenye dah lame ibuabah x celebrate bufday akk kan..hihi...
thnks ye untuk mmbesarkan akk yg dah memg jd besar nh...haha...n thnks byk2 jugak sebap bg peluang akak sambung blajar plus terima ngn sape pon akk kawan...
thnks byk2! sayang kat ibu ngn abh...

secondly to amir razali..haha...thnks bro...sebap bg aku hadiah...thnks k...aku mmg suke buku2 yg mcm 2...heee...insyaalah aku akan amalkan...heee
then thnks to everyone who wish my birthday....even ade yg silap hari...yg nk jd insan ptame wish...even blum 27hb...hehe...n ade gak yg nk jd org last wish...hehe...ape2 pon terimakasih sebap ingat hari lahir akk, ima,zima,zuma......

1 comment:

  1. hehehehe sama2....
    hnya itu yg mmpu aku berikan...
    aku x mngharap apa2 blasan...
    tpi aku mahu mlihat shabat aku selamat di dunia dan di akhirat... ;)

    ReplyDelete