Wednesday, September 28, 2011

exam marketing....


at 8.30 am, sblm exam mkt, aku teringat kat cikgu junaidah.....warh.....
rindunye kat die...
mcmane die skg eak...huhuh...
ingat lagi, mse kat sekolah dolu3....
gaye cam lame sgt je, baru 3thn lepas la...huhuh.
my name n sabariah,my bff...
akan sentiasa dibibir cikgu tersayang kami e2...
knpe?????
sebap kami berdua adelah antare murid2 die y baiiiikkkk sgt alias suke xconcentrate ngn ape y die ajo la..hahahaha
aku n sab akan berbual sampai kdg2 kitorg xtau pon ape y die ajo...hikhikhik....
tp alhamdulilah.....aku xfokus kat kelas je...
tp kat tuisyen aku focus,...huhuh
n alhamdulilah la...dapt skor spm...
thnks cikgu..jasamu dikenang....hingga akhr hayatku.
tp untuk jd cikgu, mcm xready je lagi....
kate org, kalu dulu kite jahat...kite akan dpt ank murid y jahat jugak....hidup mcm roda....
jd xpela, hasrat tok penuhkan hajat my parents ku biarkan dulu.hehehhe...
ape la kes ngn aku e...tetibe rindu ngn jeritan die kan...hehhehe...
i mis u lot cikgu....

sekolah ku terchinta....n kat ats 2 la dewan seri budiman...y aku tersasul taip kat blog tempoh hari...wah....skemaa..


credit to my skulmate.: sab, iwan, soul, ira, adaw n sume2 y xdiyatakan namenye...i mis u all lot babeh


2 comments: