Monday, March 14, 2011

salam....
first of all....aku nk mtk ampun bebyk,,,
sebap da lame xupdate...hhahha...
mklumla...kebizian melada kehidupan skg e..huhuh
ade hal lain  plak aku g wat mende lain..hehhehe...
mcm skg e...aku sbnrnye tgah cri bhn utk presentation bel luse...tp TERbukak plak blog...hahhaha...
what i want 2 story mory ye???
ha....
start with mitex...n rasenye hidup aku mule sibuk sejak kejadian e2 lah...hahahah...
bwt ptame kali dalam hidup aku aku uruskan gerai y mnjual tauhu bakar n rojak buah....
hurm...memg penat +letih +sakit hati +marah + geram.
tp at the end i succesfully to finish that..hahah...
terer gak aku an..hhehe...memg aku mmber aku ade ckp...about the complain...diorg ckp tauhu kitorg dah masam...
n aku xtau ntah mcmane aku xmrh pon, aku leh jwb ngn tsenyum.."biaselah 2...n jgn risau, aku akan rase tiap kali aku beli tauhu.." hahaha...ade hikmah jugak ape y mk aku ckp dulu kan...
jual mknan adalah y paling susah...sebap segalanye kite kne jage...
kbersihan...y paling utama..
n mitek mngajar aku byk sgt pngalaman y sgt bharge dalam hidup...
aku xleh nk gambar ngn kate2...sebap, susah n senang, hanye pnaiga je y tahu..
n lastly, aku tahu, kalu ditakdirkan aku berniage lg...aku akan aku buat lg baik!!!!!!!....
sebap aku dah tau rahsienye...hahahahha...

...........................................................................................................................
okeh...later on...aku nk story ape???
haih...tbe2 xde idea plak...huuh...
erm..sng2 aku crite currently aku nga ade sdikit masalah...
n hopely if he read this, he may realize that wat he do are wrong...
if i silence, not mean i afraid or frigtened to ask...
i think, this prob are not too huge...n supposly he not being soo sensitive..
n xperlu kot post kat fb...
hergh....
tp xpe lah...mungkin die akan sedar nti...
n aku pon, akan cub bsaba selagi aku ade kesabaran utk hadapi segalanya...
ALLAH ade dlm setiap nafas aku...e2 y slalu aku ulg2 dalam setiap detik..
e2 lah y jd penguat aku...

n thanks to NISHA n BELLA...
korg tau ape y blaku kan??
tlg kuatkan aku bile aku jd lemah ye...
syg kat korg...




No comments:

Post a Comment