Tuesday, March 22, 2011

convention entepreneurs club uitm 1 malaysia....=)


salam....
hye3....baru mlm nie aku bkesempatan mengonline n bkak fb serta blogger sye....
heheh...
ape nk update eak???
ha....about my program last week...
hhehehe....seronok3...
wah....
sye g uitm shah alam....
xpernah aku jejakkan kali kat sane...n e2 la ptamekalinye....
 aku ade program nie sbnrye....
progrm nie 5 ari...p kami juz attend 3 ari jew...
n nk tau x., nie program utk club usahawan n y bniaga kat sane pon plajar2 uitm jugak...
ade byk la jugak...dari sluruh cawangan kat msia nie...hehehh
jumpela dak2 y dari uitm kedah....trengganu...sabah...n mane2 y dalam negara y bkaitan la...huhuhu..
kami seramai 10 orag n xtmasuk pnsyarah aku...puan kursimah...
dgn mnaiki 2 buah van kami gerak dari uitm at 10.30 moning on 17 march...
kat sane bwt ape jer????
ha...y nie masaalah skit...sebap aku xde wat ape pon...hehheehe...
kitorg cume ade masuk ptandingan pd 18hb iaitu hari jumaat...iaitu S-BIS GAME
sgt3 mncabar la...aku pon pening an...
kami dbhagikan kpd 2 kump, iaitu aku,ady, dayah, ori,n bella...
n 1 kump lg...syakir, azal, kak nad, iqlima, n dayah jugk...heheh...
kump kami sah2 la kalah, sebap aku pon xsanggop nk p final...bygkan la...2 pusingan pon amek mase lbh 3 jam...y p final die nk bwt 5 pusingan..memg sampai mlm la aku kat bilik sminar 2..hahaha...
dah la kehidupan kat uitm e2 sgt2 mncabar...n bwt julung kalinye aku bsyukur sebap 
aku dapat kat segamat...xnk, xnk n xnk dok shah alam...huuhuu...pngalaman y sgt3 mmbuatkan aku xnk dok sane...hehehe
 ini la gambo2 kat kolej seroja...y kami diami tok bbrape hari 2...huhuhu



2 comments:

  1. yes!!!
    betol3...
    bkn macam...
    memg...
    macam duduk kat bandar, bkan tmpat study...huhuh

    ReplyDelete