Sunday, June 17, 2012

1 alfarabi

assalamualaikum...
pembuka bicara buat pembaca blog kesayangan saya ini...
entry  kali ini saya mahu mengisahkan tentg sebuah kelas yg pernah saya ajar sepanjang menjadi guru ganti di sekolah menengah kebangsaan semenchu unggul....
tp sebelum 2...
maaf diminta kepada pelajar2 saya sebap lambat untuk saya mngupload gambar2 anda semua....
ini kerana masa sangat cemburu terhadap saya dalam mnjalani kehidupan sehari2....
kelas ini selalu buat saya tersenyum sendiri dengan karenah mereka yang macam2...
susah untuk saya cerita semuanya..kerana anda semua akan saya ingat sampai bila2...
gambar2 ini xsempat saya edit...hoho...sebap sofware ilang...heee
next time ye...huhu

ini pintu kelas die...tyme nh diorg dah selamat balik...cam umah diorg lari jep...hukhuk....
tp bas diorg tinggal diorg la kalu diorg lambat...
hahaha...


maaf...gambo lain ade masalah teknikal...
jika nk tgk gambo yg lain...
pergi ke link ini...


sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment