Monday, May 28, 2012

pucuk dicita...ulam mendatang

memandangkan tajuk pon....musti korg dah tau ape...heee
actually..td aku ltk gambo kat fb...aku nk bear besaw2...hahaha
tp skg...aku dah dpt...
bkn bear...harge bear 2 je...
hehe...
kepade sesape yg bermulia hati nk bagi aku besr yg 2-3meter....
huwaaaaaaaaaaaaaaa......
nak yg besau aje...hehe
bkan ape..tibe2 terminat lah pulak ngn bear2 besaw nie....sedap wat peluk taw...heeee

alololo...!!!!!!!!!!!!!!
comeynyer bear nieh....
hahahahaa....
ok...kepada sesape yg berbaik hati nk belikan 2....
sila la layari laman sesawang ini.....

sesape nk  belikan la....huhu
to encik pejol....
silala belikan untuk saya yer...
sebagai hdiah convocation nnti.....
no present for me....
no gift to u too....
hahaha...
aku balas dendam kalu kamooo xbg...heeee

p/s: doakan saya menjadi guru yang baik...sopan serta dpt mmberi tunjuk ajar yg baik buat ank2 bangsa kita...amin.....

1 comment:

  1. haha pejol beli kan la pe lagi...
    xpayah nak kedek sangat la kan....

    ReplyDelete