Thursday, April 12, 2012

ASNB

hari ini....
bguh pg2 sebap nk p jhor...
uruskan asnb arwah mk....tukinah binti wiji
ikut hati memg malas...sebap aku tau jb 2 cne...sibuk!
sakit mate aku tgk org ramai2...
starting with nek teksi ke kota tinggi...then nek bas ke johr...
xdola susah sgt sebap ibu tau tempat 2...



tp tetibe bas 2 bhenti at jb sentral....dah la aku memg xpnah jejak kaki kat c2...
pening gak bpikir...then driver bus 2 ckp. nek bus depan...means bus jb city....
aku bertiga org terakhirc naik...n paham2 ajela...
ganas la driver 2...ade mkck 2 tgolek2 die...sian aku tgk...nk tlg pon,aku sendri nk jatoh...huhu
sesampainya aku kat jb...terus la kami ke pjbt asn...kene isi borg la..angkat sumpah la...memacm...
tp 2 sume kene setel kat psuruhjaya angkat sumpah la...
puan noraini...she is nice woman.

after that,back 2 pjbt asn...ha...lupe lak...ade sorg mamat nh...tga uruskan harta pusaka parents die...
baik die...credit 2 him coz ade effort nk tlg us....

erm...setel urusan kat asn...abah nk mkn...ok,kitorg p mkn...
mase nk cari bus balik kota...skali lagi kami ditolong...oleh 2 org buta...terimakash...kerna allah permudahkan pjalanan kami...
next...cari bus kat jb memg aku xtau.suer...aku xsuke...huhuhuh
bile naik bus...aku se lega...sebap parents dapah duduk...n dpt tgk diorg senyum ...
tyme 2 aku xtau la...tbe2 aku se sayu...
alhamdulillah aku da buat diorg hepi...even aku nh memg kurg kesabaran...lg2 aku memg jnis y malas melayan karenah org...hehehe
tp memg...kali nh...aku se puas dapat teman ibuabah...tenang hati aku tgk diorg....
i love u ibu abah!!!
p/s:suke la gambo nh....tbe2...hehehehe

4 comments:

  1. ehem2...ank yg baik...hehe

    ehem2 lagi, sape yg kat sebelah tu?nak kenal boleh? haha

    ReplyDelete
  2. boleh2...amek la adik sy 2....kite bg...hahahaha
    kak..doakan la sy jdik ank y baik..hehe

    ReplyDelete
  3. ehem xcukup baik ke skrg ni?huhu

    ReplyDelete
  4. hahahaha....xcukup la....
    hk jd baik lg....hehe

    ReplyDelete