Tuesday, February 21, 2012

hari bersama pena

mugkin belum terlambat utuk mengucapkan selaat hari bersahabat buat semua...terutama untuk pelajar2 semester akhir diploma uitm segamat...
bukan ape...semalam, 20hb februari 2012 telah diadakan dinner utk semua pelajar accounting...
memg fun..
ptame kali aku g dinner tok my course...
mungkin xde ape nk tulis...cume, tika semua sahabt asyik mengambil gambar utk kenangan...
aku terdiam dan sempat bfikir. benar kata seorg sahabat ku tika itu...
masa terlalu begitu pantas...hingga aku xrasa segala y blaku n aku lalui selama di segamat ini sudah 3 thn...
untuk semua sahabat ku,
aku sangat menyayangimu...
jujur aku sayang sangat pada kamu semua....
terutamanya kepada insan2 yang rapat dgn ku...
pelajar kelas JAC110 C, n kembar, serta insan2 lain yang terlibat...






nie gambar aku y xbape nk cntik la...sebap kaki aku melecet...heeee
*padan mke...xpnh pkai heelss nk pkai kan...hahahha...
arios!!

No comments:

Post a Comment