Saturday, August 13, 2011

berbuka pusa bersama ayah bonda

assalamualaikumm....
my lovely mom n dad...
love them so much!!!

my eldest brother @ our driver in my famliy...heeeee....

hari ini, buat pertama kali untuk thn ini aku berbuka bersama ibu n abah yg aku sangat sayang...
aku bukan xnk balik...tp kerja2...nti xsempat siap...huhuhu
dah la aku e memg jenis y buat keje lambat.....huhuh
terharu aku bile dapat tau y diorg nk dtg segamat...
buat kedua kalinya mereka datang....(bukan sebap nk anto n amek aku mse cti sem la)
mule2 sem lpas, mase tgah final exam...
aku memg xde mood nk jwb exam...
so, diorg dtg bagi semangat...
n alhamdulilah, result aku...
mngembirakan die...
td kami berbuka kat juara ikan bakar yang kat bukit siput...
* this pic dari google, so, nie sape pnye gamo ntah..hehehe*

memg best...
n cmfm aku nk g lagi...heeeeee....
xla mahal sgt....
not bad with the taste...hehehhe
kitorg makan....
ikan siakap 3 rasa, sebap ikan pari dah abis....sob3...

then, sayur kailan ikan masin,

tomyam campur, 

telur dadar...

n kuih3....

for me, i choose badak berendam...hehehe
credit to hafizul said sebap btau tmpat nie..hehhehe...

even kne marh jugak mule2...sebap aku xjmpe kat mane kdai 2...hahahha

No comments:

Post a Comment