Sunday, April 3, 2011

malam isnin

assalamualaikum....
kepada semua pembace2...yg setia ato pon x....selamat mmbace la ea...heheh
mlm nie....3hb april...aku kehilangan idea untuk mncoretakan didalam blog....tetapi....
ha...ade tapi nie....
c mmber bek aku....kembo2...huhu....telah berbaik hati dan mmberi pinjam brodband "dieorg" pade aku...jdinye...
kne la aku update kan...huhuh
walaupon aku kekeringan dan ketandusan buah fikiran...ha...bkn buah lai o buah pear tau....hahhah....
coretan pertama:
buat best frenz forever aku MOHD REZUAN BIN MOHD SAH.....

selamat datang kedunia blog.....tentang diriku ini
saje bg ijau.....hahahha
walau ko dah  bat blog dari bulan lepas....@ selepas sebulan bufday aku...hehehhe....knpe ko xbuat 27 feb bro...kalu x....seronok aku...hahha...perasaan sgt la aku nie...heheh....
xpe wan....pertame,....aish....ptame lagi....xnk la...firstly....
aku gelak sakan tgk blog n post2 ko...heheh.....xsangke....ko buat blog....ko pon xde nk roger2 ade blog ea...sesolo je....mrh aku nie...
hahah....sori tau aku gelak kan ape y ko tlis...sebap ko memg suke wat aku gelak kan...hehehe...
n for the post y aku commet 2...
sabar ea wan...biase la.....kalu ko ade masalah o prob,roger aku k....peace!!
heheh...=)

coretan kedua.....
herm....macamane nk describe eak...
susah nk cerita nie....

n nak mule dari mane pon aku xtau.....
sedih, marah,....rindu...semua ade....hermmmmmmmmm......

sedih n marah.....

sebap aku xdpt perfom da best for the test.....
mungkin kali nie aku terpakse n memg dah korban kan 1 of the subject....
for the AIS, kau bkn sengaje...p da x larat nk mghafal ag....
bygkan la...kul 4-5.30ptg ade test MACROECONOMICS....
then kul 8mlm test ais...memg beku la otak aku  nie...
uish3.....
kalu ABC sedap gak an...hhuhuhu.....
memg sedap......lapo3...
memg keredhaan melanda aku la semalam......
n hari nie aku ade test FAR pulak....memg seronok kehidupan sebagai seorabg siswi y mngambil jurusan accounting...
sampai seorang mmber aku berkate2..."lecturer akaun nie memg xsayang student die kan"...
aish....bkan xsayang...tp prihatin......hehhe..
paper pon....the past let past kan....


RINDU!!!!!....

aku rindu kat ibu, abah...n famli....faris....akil...kak ekin....along...amin...ug.....
huwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
nak kate dah lame...aku se baru je balik....tp,disebapkan nk wxam n aku xdapat balik...jdinye...mkin rase rindu 2...huhuhu...
ibu ckp nak dtg semalam...tp disebapkan aku ade test...xjadi diorag datang....
n 9-10hb aku ade program n test jugak....
then 16 ade exam...memg xde mase nak balik la....
xpe2...sabar zima ea......



7 comments:

  1. woiiiiiiiiiiii.....aku hengat pnjg bebona laa......

    berkurun nuggu...ghopenye bace tak smpy pown 2 minit....

    isyh3x....haha

    ReplyDelete
  2. aku uplod gambo la.....
    idea xmai2 pon....jangan la marah.....
    xmau update lagi la pasni....
    majok ngn awk.

    ReplyDelete
  3. godikkkkkkkk........

    majok2 pown ckp gak ngn saye...

    awk p toilet jom..

    cuci muke...keh3x...

    ReplyDelete
  4. awk nie....xkan nk citer dalam blog...malu la...
    hahah...ok2...saye pon nak tido....
    esk ade muet...hihih...

    ReplyDelete
  5. 27/2 mse tu aku xd trpk pun nk wt..
    tah cmne mse aku bosan2 aku try wt...
    lme2 cm syok plak blog ni..
    hahhahaha..

    ReplyDelete
  6. ola my dear....stdy leklok k...

    ReplyDelete
  7. iwan....hahahahah...best kan buat blog...hehhe...p aku pon da jrang nk update...xde story mory la...huhuh
    kak wa: thnks ....hopely can do better this sem...heheh=)
    kak wa pon stdy gak aw...jgn sesedey ea...sbr3...

    ReplyDelete