Thursday, November 18, 2010

terima kasih dan tapi...…

Terima kasih kerna pernah bhagiakan sy dulu…..
hari ini…

8 november 2010….tarikh keramat bwt aku….
aku lupe kpde mu….

Terima kasih kerana…..
Memberi kasihmu bwt ku…
Mmbuat aku menyayangimu…
Mmbuat aku suke pde mu…
Mmbuat aku termimpi2 akn dirimu….

Terima kasih juga kerna menipuku …..
Kerna aku xkan tau siapa kau sebenarnye…..
Dan aku juga xkan mengenalinya….

Terima kasih kerna menduakan aku…..
Kerna xkan ku tahu betapa sakitnya disakiti….
Oleh insan y aku percaya n sgt kusayangi….=)

Terima kasih ….
Kerna izinkan aku mengenalinya….
Menyuruh aku melayan c dia…
Walau pada dasarnya sgt aku terluka dengan kemahuanmu.

Terima kasih juga….
Dengan mesej terakhirmu mmbwt aku tahu y kau myintai org lain….
Berbahagia lah kamu berdua….

Terima kasih….
Kerna meningalkan aku sendirian….
Dalam menjalani kehidupan….

Tapi…
Hari ini…telah berubah….segalanya….
Kau, bahagialah bersama nya….

Kerna aku,
Telah buka hatiku untuk org lain..

Memg die xsekaya kamu….
Tp hatinya bersih dari irihati.
Juga Bersih dari mmbuat org lain mmbencinya

Memg pangkatnya x sedarjat dengan kau…
Tp dirinya penuh dengan matlamat dan cita2.
Yang suci dan murni.

Memg die xhensem dari kau,
Tapi senyuman dan ketawanya  bwt semua org disampingnay bahgia

Memg kate2 nye x seromantik  kau….
Tp kate2nyer….byk mmberi makna dan mengajar..
Mmbuat aku sentiase termotivasi dan ingin berjaya dalam hidup.

Dan y terakhir, aku dah lupe pade  kau…..=)




No comments:

Post a Comment